Detta är Monitor Portal
Självservicelösning
Välkommen till Monitor ERP:s självbetjäningslösning Monitor Portal som gör det möjligt för externa affärsparter som leverantörer, kunder, återförsäljare och tjänsteleverantörer att få tillgång till den information och funktioner de behöver, närhelst de behöver dem.
- Dela relevant information med varje typ av affärspart. Du styr vilken information och funktioner dina partners ska ha tillgång till.
- Gör relevant information i Monitor ERP tillgänglig 24/7.
- Integrerar direkt med Monitor ERP – live data och rapportering.
- Lätt att komma i gång med eftersom det inte krävs någon installation av programvara hos era återförsäljare, servicepartners eller kunder.
- Tillåt dina affärspartner att skicka information tillbaka till Monitor ERP.
- Hantera artiklar, serienummer och ärenden för att smidigt rapportera genomförd service.
- Responsiv design och kan användas på valfri enhet med en modern webbläsare.
Resultat
- Minskat administrativt arbete.
- Relevant information görs tillgänglig för affärsparter utan att du manuellt tillhandahåller den.
- Uppgifterna rapporteras till Monitor ERP av tredje part.
- Förbättrad datakvalitet.
- Rapporterat data är förstahandsinformation direkt från affärsparten.
- Uppgifterna är spårbara – vem rapporterade vad och när.
Teknik
Läs mer om tekniken och Förberedelser inför installation av Monitor Portal.