Detta är Monitor Portal

Självservicelösning

Välkommen till Monitor ERP:s självbetjäningslösning Monitor Portal som gör det möjligt för externa affärsparter som leverantörer, kunder, återförsäljare och tjänsteleverantörer att få tillgång till den information och funktioner de behöver, närhelst de behöver dem.

  • Dela relevant information med varje typ av affärspart. Du styr vilken information och funktioner dina partners ska ha tillgång till.
  • Gör relevant information i Monitor ERP tillgänglig 24/7.
  • Integrerar direkt med Monitor ERP – live data och rapportering.
  • Lätt att komma i gång med eftersom det inte krävs någon installation av programvara hos era återförsäljare, servicepartners eller kunder.
  • Tillåt dina affärspartner att skicka information tillbaka till Monitor ERP.
  • Hantera artiklar, serienummer och ärenden för att smidigt rapportera genomförd service.
  • Responsiv design och kan användas på valfri enhet med en modern webbläsare.

Resultat

  • Minskat administrativt arbete.
    • Relevant information görs tillgänglig för affärsparter utan att du manuellt tillhandahåller den.
    • Uppgifterna rapporteras till Monitor ERP av tredje part.
  • Förbättrad datakvalitet.
    • Rapporterat data är förstahandsinformation direkt från affärsparten.
    • Uppgifterna är spårbara – vem rapporterade vad och när.

Teknik

Läs mer om tekniken och Förberedelser inför installation av Monitor Portal.