Förenkla utläggshantering och spara tid
Med appen Monitor Expense kan du smidigt hantera utlägg, traktamenten och milersättning. All information lagras säkert och är tillgänglig både via webbläsaren och direkt i appen. Som administratör har du möjlighet att anpassa kontoplaninställningar, skapa direktkopplingar till ditt företags lön- och bokföringssystem samt anpassa appens utseende.
Du kan också koppla ditt företagskort direkt till appen och därmed få in alla transaktioner automatiskt i appen. Du tar enkelt bild på kvittot och kopplar till transaktionen, och sedan är det klart.
Med Monitor Expense kan du:
-
Ta emot digitala kvitton direkt från anslutna butiker och kedjor, samt skicka in kvitton via e-post.
-
Få automatisk kontering av alla utlägg, inklusive representation.
-
Direktkoppling till företagskort för automatisk transaktionsöverföring.
-
Hantering av både inrikes- och utrikestraktamenten.
-
Milersättning kopplad till elektroniska körjournaler.
-
Effektiv hantering av utläggsrapporter och attestprocesser.
-
Skicka utlägg direkt till Monitor ERP och andra ekonomisystem.
-
Automatiska uppdateringar genomförs regelbundet utan att administratören behöver bekymra sig.