Förenkla utläggshantering och spara tid

Med appen Monitor Expense kan du smidigt hantera utlägg, traktamenten och milersättning. All information lagras säkert och är tillgänglig både via webbläsaren och direkt i appen. Som administratör har du möjlighet att anpassa kontoplaninställningar, skapa direktkopplingar till ditt företags lön- och bokföringssystem samt anpassa appens utseende.

Du kan också koppla ditt företagskort direkt till appen och därmed få in alla transaktioner automatiskt i appen. Du tar enkelt bild på kvittot och kopplar till transaktionen, och sedan är det klart.

Med Monitor Expense kan du:

  • Ta emot digitala kvitton direkt från anslutna butiker och kedjor, samt skicka in kvitton via e-post.

  • Få automatisk kontering av alla utlägg, inklusive representation.

  • Direktkoppling till företagskort för automatisk transaktionsöverföring.

  • Hantering av både inrikes- och utrikestraktamenten.

  • Milersättning kopplad till elektroniska körjournaler.

  • Effektiv hantering av utläggsrapporter och attestprocesser.

  • Skicka utlägg direkt till Monitor ERP och andra ekonomisystem.

  • Automatiska uppdateringar genomförs regelbundet utan att administratören behöver bekymra sig.